La mare, la soare, ploaia nu ma doareeee

Da ma, si ajunseram la mare, in Vama, vant tata, cat cuprinde.

Corturile faceau ca spicul din lanul de grau ceausist de pe genericul de la Viata Satului…erau legate si priponite de `n` bolovani, sa nu zboare cu tot cu ocupanti.

Ne-am pus cu chiu cu vai si io cu Blonda cortul pe-acolo, prin regiune, am furat 2-3 bolovani de pe la vecini, sa-l sprijinim pe-al nostru (asa cred ca se face :D ) si am mers sa dam ture pe acolo.

Fiind Stuf-ul, credeam ca o sa fie macel, full, omor, calcare pe picioare. Am fost (placut) surprins sa vad ca erau putini oameni si, per total, destul de o.k. Adica ma rog, familisti, semi-manelisti si pitzi…astea-s deja la dezordinea zilei, deci…nu mai zic.

O singura scena, fix pe mijlocu` plajei, slabuta organizarea, slabute formatiile. Luna Amara cantase vineri, deci i-am ratat, asa ca mai erau un fel de ZOB, Timpuri Noi, Zdob si Zdub…pare-mi-se si Byron, de-astia, nu prea ma omor dupa ei.

Am luat berica la 4 litri, ne-am dus pe plaja unde ne-am intalnit cu Rozie, sau Rosie, sau Rosy, nu`sh cum se scrie, tipa aceea din tren cu care am pus un clip mai acu` cateva luni si cu care, evident, am pastrat legatura. Numa` de-al dracu`, sa nu fie “prietena de unica folosinta”.

Si ea mai era cu niste fete si baiete pe acolo, cam toti cantau la chitara, deci ne-a placut. A, si i-am gasit si sosia feminina lui Mihaitza, o tipa de studiaza fotografia si are FIX aceleasi gesturi ca el, in fine… :D

Concertele, fucked up, dar ne-am amuzat f. mult de Lavinia, care s-a facut PRAF si, senina, ne spunea…”Ma duc sa ma pish! Fuck, parca vad ca iar fac pe mine inainte sa ajung la veceu si tre’ sa ma duc in mare dupa aia!” Si cred ca, intr-adevar, n-a ajuns niciodata pana la veceuri, ca era din ce in ce mai uda pe haine… :)

Pe la un fel de 12 a inceput sa ploaie, ne-am dus la…La Pirati, unde ne-am intalnit si cu numita Claudia, care era in curs de a se imbata simti bine. Am decis ca Claudia seamana nitel cu Irina si i-am zis ca daca Irina pleaca, o sa o inlocuiasca. :) Yey! De asemenea, ne place si de Claudia…care-i nehotarata cu ce tip din cei 42903 de tipi de-ai ei sa si RAMANA. Damn, tough one…

Pe la un fel de 1 noaptea ne-am carat la cort, noi. Mi-a placut ca m-am pisat direct din cort, pe plaja, fain. Mi-era lene sa ma ridic.

Oricum, fiind prima noaptea a mea petrecuta in CORT la mare, pot zice ca se aud BESTIAL valurile, de pe-acolo. Comod, misto, nisip moale sub cur si spate…arta.

Am dormit ca porcii pana pe la 11, afara ploia usor, burnita, frigut. Am mers de am infulecat La Canapele. (tata, au aia niste portii….fra-teeee! Recomand PLATOU DOBROGEAN! este IMENS si INCREDIBIL de bun! ;) )

Vama incepuse deja sa se goleasca. Adios mare pe anu` asta.

Drumul la intoarcere a fost un chin cu 40-50 la ora o mare placere, rara de altfel.

Pam-PAM! Si va zisei povestea-asa, pe scurt, si ma duc sa infulec ceva si apoi poate dau un TRINE (un joc mistocut) si ma bag la somnul!

Va iubesc pe toti, pe rand, in dezordine alfabetica!

6 thoughts on “La mare, la soare, ploaia nu ma doareeee”

1. aaaaa…deci da, mai tare Delta, dar mai departe…si io voiam sa vad si El Stufo. Da Claudia, zi-ne si viziunea ta! :D A doua scena de fapt nu avea legatura cu Stuful, acolo mai estem concerte, de obicei, asa…