Campanii impotriva nesimtirii

Sunt mai multe. Alea cu “taranul de Mall”, “taranul de discoteca” sau “taranul de bar”. De sunt peste tot, afise si la TV chiar.

Apoi, sunt campanii pe acele ecrane instalate in statiile de metrou – “Nesimtitul adormit” (si arata doua fotografii, cu un gagiu care doarme pe umarul unui calator nitel crizat, si una in care acela doarme vertical, si calatorul de vis-a-vis este foarte zambitor) sau “Nesimtitul calator”, adicatelea ala de calca oamenii cand intra in vagon inainte de a lasa sa iasa altii. (mama ce placere am sa-i pleznesc si sa-i calc pe-aia…muahahaha! :D )

Mai nou, si Auto.ro a lansat o astfel de campanie – nesimtitii din trafic. Au inceput sa intervieveze blogeri, sa vedem ce o sa iasa.

Per total, campaniile astea-s misto, uneori chiar foarte amuzante. Ma astept sa apara si mai multe si, pana cand o sa devina doar o miscare de marketing pentru cei ce ies cu asa ceva pe outdoor, TV sau Internet, vor fi perfect o.k.

Nu ma astept ca nesimtita infecta care arunca cutii pe strada sa se lase miscata de un astfel de spot, sau ca boul care scuipa seminte pe bulevard sa renunte el la obiceiurile sale de pe camp(ii), insa, usor-usor, poate macar 3-4% din cei vizati vor intelege ceva-ceva.

Mi se pare insa trist, per total, ca in acest an, 2009, INCA mai avem nevoie de astfel de campanii. In alte tari, se fac campanii pentru reducerea emisiilor CO2, pentru responsabilizarea consumului de H20, noi am ramas inca la “cum sa nu fii un m*ist prost in U.E.”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>