Este deja de notorietate faptul ca de Revelion (aleg ziua aceasta ca avand o importanta sociala mai ridicata fata de altele) mai multe televiziuni aleg ca la 00:00 telespectatorii lor sa intre in anul nou cu manele.
Astazi, unul dintre sefii pe segmentul de publicitate ai trustului Intact, trust in care intra si Antenele si Eufori(c)a, a oferit cateva declaratii/reactii. Citez din ele. Ahem:
Intrebare anonima: (preluare copy-paste de pe un portal unde a avut loc intalnirea dintre internauti si Laurentiu Ionete, vicepresedinte Intact).
V-ati laudat la vreun client, in ultimii ani, ca ati avut cel mai mare rating in programul de revelion la Antena 1, avand in vedere ca a fost obtinut de fiecare data prin programe care promoveaza subcultura, fiind facute exclusiv cu manelisti?
Raspuns:
De lăudat nu m-am lăudat, dar n-o să neg niciodată că în spatele punctelor de rating sunt telespectatori care beau bere, mănâncă ciocolată, au credite la bănci şi din patru în patru ani sau mai des, se prezintă la vot.
Noi nu promovăm subcultura, ci oferim variante de entertainment. Considerându-ne telespectatorii cetăţeni cu discernământ, există pentru ei soluţia alegerii altei taste a telecomenzii, la fel cum aceiaşi telespectatori au soluţia alegerii unei alte căsuţe atunci când pun ştampila pe buletinul de vot.
As dori daca se poate sa ne faceti un profil al telespectatorului de manele comparativ cu cel al unor emisiuni construite în jurul muzicii dance?
Laurentiu Ionete
Nu cred că există un “telespectator de manele”. Dar cred că există mulţi telespectatori care nu resping manelele sau cărora, în funcţie de dispoziţia emoţională, le plac programele “manelizate”. Ca studii – vârstă, nivel de venituri – nu cred că sunt diferenţe mari între telespectatorii “dance” şi telespectatorii “manele”.
Cam cat din incasarile de publicitate facute pe emisiunile lui badea se duc pe plata amenzilor la cna si pe salariul lui? e inca rentabil sa fie tinut in emisie?
Laurentiu Ionete
Mircea Badea e foarte rentabil!
O să vinzi ce poţi şi cât poţi ca reclamă, pe criza asta. Ce aştepţi de la oamenii de conţinut? Cam ce fel de programe ţi-ai dori, ce programe ar fi vandabile?
Laurentiu Ionete
De la oamenii de conţinut aştept calitate. Cred în continuare că divertismentul TV are viitor în România. Mai cred că mixul scenariu + joc actoricesc + postproducţie///buget în cazul serialelor TV româneşti (impropriu numite de multe ori telenovele) e foarte important pentru a câştiga bătălia audienţelor în viitor
Imi puteti da exemple de costuri pe 30 de sec de publicitate in prime time,sa zicem pe Antena1,eventual pe un film cu o audienta buna?
Laurentiu Ionete
Un spot care face în break-ul unui film patru puncte de rating, la 400 de euro punctul, se vinde cu 1600 de euro.
cam ce e aia subcultura? adica, o parte dintr-o cultura. nu ceva rau sau bun din cultura respectiva, ci o parte. atat. dar mai avem de crescut sa intelegem asta
Acceptarea vine odata cu intelegerea. Intelegerea vine odata cu inteligenta si/sau viziunea mai ampla.
Deci da, mai “avem” mult de crescut, indeed.
Dar…simt ca undeva, pe acolo, facem progrese. :)