De ce sa NU mergi la restaurantul “La Strada 29″

Pentru ca nu suport nesimtirea tipic romaneasca. Pentru ca, desi ne consideram in UE, mentalitatea si atitudinea raman tot semi-comuniste si nu, cum ar fi normal, “clientul nostru, stapanul nostru”.

Unii dintre antreprenori/manageri NU constientizeaza faptul ca o singura critica de la UN client poate influenta sute sau chiar mii de oameni! Mai ales luand in considerare forta social media nowadays.

Am achizitionat de pe ProDeal.ro un cupon de reducere care suna “Doar 22 RON in loc de 80 RON si ai platou mexican pentru 2 persoane cu Quesadilla din vita si porc + 3 sosuri (salsa mexican, smantana si usturoi si chili) + aripioare extra picante si salata mexicana + 2 pahare vin alb + desertul zilei , reducere 73% La Strada 29″

Am platit, ca de obicei, cu cardul, online.

In anunt se specifica faptul ca trebuie facuta rezervare (desi de obicei nu fac asa ceva, e inutil, nu se intampla sa fie ATAT de plin). In rest, nicio alta specificatie pe tema aceasta.

As pune link catre site-ul restaurantului La Strada 29 dar, in anul 2011 dupa nasterea lui Iisus, ei NU AU site. Adresa este insa Str. Dimitrie Cantemir, nr.29A, langa Tineretului. DON’T go there.

Am sunat la restaurant cu vreo cateva ore inainte sa plecam spre el, imi raspunde o tanti care imi “explica” cum ca nu se mai pot face rezervari.

“Huh? Poftim”?, zic.
“Pai avem un numar limitat pentru cupoane. Si am atins acel numar zilnic.
“Adica nu mai aveti locuri, vreti sa spuneti?”
“Nu domnule, avem locuri. Dar nu mai avem pentru cupoane. Trebuia sa sunati ieri, alaltaieri!”
Eu, consternat: “Pai in cupon nu scrie asta. Eu ce vina am? Si daca aveti locuri libere, DE CE nu ne primiti?! Preferati sa ramana asa, sa pierdeti clienti??”
“Repet. Avem un numar limitat pentru cupoane, zilnic, si am atins acest numar”.

Anterior, tipa s-a recomandat ca fiind o simpla angajata asa ca am cerut sa vorbesc cu cineva din management pentru a solutiona problema. Imi raspunde, cu mega nesimtire si cu un ton super irita(n)t “Pai vorbiti cu mine!”. I-am explicat ca vreau sa discut cu cineva din management. Brusc, tipa s-a schimbat din “simpla angajata” in “cineva din management”.

Ulterior, dupa vreo 5 minute de inghitit explicatii penibile ale tipei, am aflat ca meniul care pretindea ca este redus cu 73% DE FAPT NU EXISTA IN OFERTA CURENTA A RESTAURANTULUI, si chiar de as fi venit SIMPLU CLIENT, fara cupon, si as fi cerut asa ceva, nu aveam de unde. Practic, era realizat special pentru aceasta oferta.

Intrebarea mea este: atunci cum puteti pretinde ca oferiti reducere de 73% la ceva ce NU EXISTA, in mod normal, in MENIU!?

MAI MULT de atat – tipei i-au trebuit 10 minute sa imi explice cum ca a existat, intr-adevar, o neintelegere intre ei si Prodeal. Si eu ce vina am!? Hm…daca erati oameni SERIOSI, ati fi facut in fel si chip sa va satisfaceti clientela.

Ce m-a deranjat insa in mod special a fost NESIMTIREA cu care mi-a vorbit. Indiferenta zeflemitoare. Lipsa vadita de interes. NU asa se face un business!

Ulterior am trimis un mail catre ProDeal explicandu-le situatia si cerandu-le integral banii inapoi.

Mi-a raspuns, rapid, un angajat:

“Buna seara.
Ne pare rău ca nu ATI putut beneficia de oferta dar este prima data cond se întîmplă ASA ceva. Nu sa specificat ASA ceva pentru ca prestatorul nu a specificat acest lucru. In legătura cu returnarea sumei de bani pe care o solicitati se va putea face in a zecea zi de la cumpărarea ofertei. Pentru returnarea sumei va rugam sa ne indicati un con bancar unde sa va viram suma de bani.”

Am trecut peste VADITELE ERORI GRAMATICALE (RUSINE!) si am trimis codul IBAN pentru returnarea sumei.

Imediat ce isi vor face site numitii de la La Strada 29 o sa le dau mail cu link catre acest articol. Imi pare rau ca nu traiesc in acelasi secol cu noi.

Inteleg ca cei de la ProDeal nu sunt 100% vinovati in situatia aceasta dar, pe viitor, ii sfatuiesc sa intrebe FOARTE clar atunci cand semneaza contractul cu prestatorii de servicii daca trebuie completate informatiile catre clientii finali cu ceva/orice.

De asemenea, inca un sfat GRATUIT pe care il ofer celor de la ProDeal.ro este ca, pe viitor, daca se va intampla asa ceva, sa faca UPDATE IMEDIAT la oferta si sa puna pe front page, vizibil, cu scuzele de rigoare, modificarile aduse.

22 thoughts on “De ce sa NU mergi la restaurantul “La Strada 29″”

  1. …In urma publicitatii prin cupoane de reduceri, tocmai ne propusesem sa vizitam si noi restaurantul La Strada. Evident ca ne-am rasgandit dupa citirea povestioarei de mai sus. Salutam initiativa dv. de a va posta impresiile (/indignarea) . Probabil ne-ati salvat de la o seara ratata. Din pacate exista inca destule locatii unde managementul lasa de dorit….

  2. eu nu am fost la fel de isteata si am reusit sa mi stric o seara din cauza acestui pseudo restaurant
    sper sa nu greseasca si altii la fel ca mine,.daca scopul aestor cupoane ar fi fost sa aflam unde e gresit sa mergem atunci e ok,,,,,pt ca aici este TOTAL GRESIT ,,,,deci nu -mi ramane deact sa salut initiativa acestor cupoane ,pentru ca daca ajungeam sa platesc pretul intreg pe un meniu ca cel de la <> cred ca ar fi fost chiar penibil pt mine

  3. Salut
    Hai sa va povestesc experienta mea la acest “local” . Iau ca omu’ voucher de pe un site. Fac rezervare, cu greu dupa 9 seara dar e ok. Ajung acolo. Arata ca restaurantul la care drojdierii isi duc nevestele la doua zile dupa aniversarea casatoriei.
    Primul lucru care se observa e “culoarea” inchisa a ospatarilor dar e ok, nu suntem rasisti, mai bine muncim decat sa dam in cap, ne asezam la masa. Vine un baiat si ne lasa meniul, noi ii dam voucherul. Vine altul si ne roaga sa ne mutam ca au nevoie de masa sa faca una mai mare….desi erau ocupate 3 mese din 10. Ne mutam ce sa facem. Pe noua fata de masa erau urme de la clientii de ieri dimineata cel mai probabil.
    La noua masa ne zice ca defapt nu mai au vin rosu, ca ne aduce alb. Se intoarce si cica au gasit rosu si ne aduce rosu. Vine si masa. pune tacamurile, trec si peste faptul ca baiatul care ne servea avea nush ce tatuaj de parnaie pe antebrat, nu judecam, am venit sa mancam. Era ok, aproape ca in reclama. Prietenei mele nu prea i-a placut . Tin sa mentionez si “limonada cu diferite arome” din meniu, nu am inteles ce alte arome are.
    La un moment dat discutam mai aprins cu ea pe un subiect, ca orice cuplu :) si unul dintre chelneri care strangea la alta masa trece pe langa noi si ii lasa in dreptul ei un cutit pe masa…am ramas amandoi cu gura cascata. Primul meu gand era la un episod din OZ cand arienii vroiau sa “intepe” pe cineva. Am platit sucurile comandate separat si am iesit.
    Eu nu mai trec pe acolo. Nu recomand

  4. Ma bucura faptul ca NU am ajuns, pana la urma si, mai mult de atat, ca poate ajut si pe altii sa nu se duca acolo – mai ales luand in considerare ca recenzia aceasta iese printre primele rezultate in Google.
    Asta este. Faliment scrie pe ei!

  5. Am fost si noi acolo. Un grup mai mare. Tiganii-ospatari au fost de treaba si si-au dat toata silinta sa iasa bine. Canile si paharele murdare, prostul-gust si lumea pestrita au condimentat placut seara.

  6. Recomandarea mea este sa nu va apropiati in niciun caz de acest asa-zis restaurant. De ce? Pentru ca am facut prostia sa dau 30 de lei pentru un voucher care spunea ca cuprinde u mediu de doua persoane cu Quesadilla, aripioare picante, cu sos de smantana si rosii, desertul casei si vin. Tin sa mentionez inca o data ca pentru DOUA persoane. De cand am intrat m-a izbit aspectul neplacut de carciuma al restaurantului, dar eu si prietenul meu ne-am asezat la masa sperand ca asta este singura inconvenienta. Din pacate nu a fost asa. Unul dintre tiganii-ospatari a venit la masa si ne-a intrebat pe ce nume este rezervarea ier dupa un minut a venit si a spus ca nu exista rezervare pe acest nume. Dupa ce le-am repetat numele de cateva ori si le-am spus ca facusem rezervarea cu cateva ore inainte s-au hotarat sa ne serveasca. Mare pacat! Am cerut si o cafea, care nu prea a fost bauta pentru ca ceasca era murdara , la fel si tacamurile. Dupa ceva timp ne-au adus mancarea pentru DOUA persoane: o farfurie cu 4 mini-bucati de care ne pui prajite ce s-au dovedit a fi un os cu putina carne pe el, quesadilla ce arata ca o lipie cu care tocata. Vinul a fost unul alb care era defapt atat de diluat cu apa incat nu mai avea niciun gust. La sfasit am avut clatite crude. Pe fundal se auzea o “melodie” minunata ce semana izbitor cu o manea. Refuz sa cred ca fost o manea. In timp ce mancam, copii angajatilor stateau pe langa masa noastra se ne priveau. Asta a pus capat , asa ca am plecat dupa 15 minute de la intrare. Deci pentru toata distractia asta am patit 40 de lei, si asta pentru ca am avut voucher. Nu mai merg acolo nici moarta!

  7. Mda….am citit cateva din comentariile de mai sus si sincer sunt foarte indignat pentru ca exista printre noi extrem de multi snobi.Eu ma duc destul de des laq acest restaurant din simplu motiv ca este foarte aproape de jobul meu si imi este comod.De multe ori m-am dus in pauza de masa si am fost placut impresionat de faptul ca ospatarii nu m-au servit niciodata un fel de mancare pe care ei nu-l considerau proaspat(lucru care nu se intampla in multe restaurante).Baiatul acela cu “tatuaj de puscarias pe antebrat”este extrem de linistit si vorbeste respectuos.Niciunul dintre ei nu este “tigan” si sincer nu am decat cuvinte de lauda la adresa lor.

  8. Buna ziua,sunt una din clientele fidele ale acestui restaurant si chiar nu inteleg de ce Doamne iarta-ma va scandalizati atat.Va cumparati vouchere cu un discount urias pentru ca altfel nu va permiteti sa iesiti si sa mancati in oras si va aseptati ca la preturile acelea imfime(20,30 ron) sa mancati toata familia si eventual sa va serveasca niste tipi de 1.90,blonzi si cu ochii albastrii,eventual si cu butoni de aur la camasa.Restaurantul este simplut dar ca orice lucru simplu este si elegant dar daca asta nu v-a multumit,incercati la Sofitel,poate au si ei vouchere.Haideti sa fim seriosi.Eu nu am de comentat nimic pentru ca baietii sunt super ok mai ales “tatuatul” si cu colegul lui.Bravo baieti!Sa o tineti tot asa!

  9. Am constatat ca sunt o multime de frustrati care nu au nimic mai bun de facut decat sa comenteze pe toate aceste siteuri mult si degeaba.Am vazut un comentariu legat de originea ospatarilor si va rog sa ma credeti ca niciunul dintre ei nu este “tigan”asa cum s-a mentionat,cunoscandu-i de mult timp pentru ca sunt unul din clientii fideli ai restaurantului.Mereu m-au servit frumos si au vorbit respectuos.Toti cei 4 baieti sunt ok mai ales Cristi cel pe tura caruia imi place cel mai mult sa merg pentru ca am parte de atentia cuvenita.Deci nu va luati dupa comentarii,duceti-va si numai asa va veti face propria parere de spre restaurantul “la strada 29″.

  10. se pare ca ospatarii au intrat in pauza si stau pe net..serios? 3 comentarii in jumatate de ora? toate pozitive? Cine cunoaste ospatarii dupa nume in afara de familie, sefi si baietii de la bloc?
    Nu am zis nimic rau de culoarea baietilor sau ca sunt sau nu tigani (nu e un cuvant urat), era doar o observatie. Preturile astea infime sunt INVENTATE. Localul arata cum arata.
    Fiecare cu gusturile sale.

  11. Mda, arata dubios intr-adevar acele comentarii si DA, in continuare insist pe ideea de a NU merge la acel restaurant.
    Sau…mergeti pe pielea voastra si apoi reveniti aici si comentati!

  12. Buna seara restaurantul este foarte ok si se mananca foarte bn . Chiar daca ospatarii sunt ‘tigani’ nu conteaza asta mie imi place foarte mult sa merg la acest restaurant mai ales pe tura lui Sile si Geo si cu asta am incheiat

  13. Am trecut in aceasta seara pe la acest restauran pentru ca mi-am luat vouchere bineinteles. Recomand dusmanilor acest restaurant. Eu nu mai merg.

  14. Dava voua astora care comentati de bine despre local vi se pare normal sa mancati dintr-o vesela murdara, sa nu fiti serviti cu ce se promite, ba chiar cu mancare ce ar lasa de dorit chiar si in cele mai umile carciumi, daca va place ca odraslele chelenrilor sa se uite la voi in timp ce mancati, nu pot sa va impiedic sa mancati acolo, dar exista anumiti oameni carora le place normalitatea, curatenia si bunul simt iar daca au muncit pentu niste bani sa isi primeaca ceea ce li sa promis, pentru ca eu de exemplu nu am mai manca acolo nici pe gratis si mi se pare de datoria mea sa ii anunt si pe altii in privinta asta. Si voi chelenrii care a-ti comentat ar fii bine sa speuneti mersi ca nu a venit inca un ANPC pe la voi.

  15. Ce pot sa zic …………….. Pretentii sunt peste tot . Recomand tuturor persoanelor nemultumite sa nu critice un om dupa culoare sau tatuaj (tigan , din parnaie , etc). Daca ai avut un tacam murdar cred ca este normal sa soliciti alt tacam sau eventual te ridici si pleci . Merg foarte des in acel local si in permanenta am servit cum trebuie . Nu spun ca nu sunt tacamuri murdare dar daca stau sa merg in alt local (pe undeva pe la unirii) sunt sigur ca si acolo se va intampla acelasi lucru . Criticati doar daca mergeti de 3-4 ori si se intampla ca prima data . sunt foarte multumit si nu sunt angajat in acel local . STIMA

  16. Salutare!
    Eu azi merg acolo tot cu vouchere. M-ati cam speriat cu comentariile, dar sper sa citeasca si chelnerii (daca ei au comentat mai sus) si sa schimbe ceva (daca intradevar este de schimbat). O sa va povestesc cum a fost!!!
    Happy Valentine’s Day

  17. Am fost, dar nu am stat intrucat, intradevar nu este o locatie unde poti servi o cina romantica impreuna cu partenera. Aduce mai mult a carciuma de cartier si, intradevar, mese, fete de mese si scaune murdare. Eu unul as fi ramas, mai mult din curiozitate sa vad meniul, dar fetele nu au vrut sub nici o forma. Nu am absolut nimic cu personalul de acolo, dar intradevar este colorat si, din cauza faptului ca tiganii fac ce fac in tara noastra, avem tendinta de a ii evita pe unde ii intalnim. Posibil ca baietii sa fie super ospatari, tot respectul pentru ei, dar fetele s-au schimbat la fata cand i-au vazut.
    Ar trebui totusi sa faca o schimbare, daca vor sa aiba mai multi clienti. Ca sa bei o bere este excelent, dar nu cred ca mai mult!
    Bafta multa!
    Edy

  18. Apropo de cele 3 comment-uri pozitive…sa fie o coincidenta ca si toate numele incep cu mmmmmM..lipsa de idei baieti. hai cu fetele alea de masa la spalat!

  19. DA…sunt total de acord…si eu am luat un cupon de 29 de lei si am crezut ca mor cand am intrat…dar le-am dat o sansa…si ce greseala am facut…tot 15 minute am stat, dfar mi-a parut extrem de rau…loc jalnic, mancare EXECRABILA…servire ca la romani,,…e prima data cand iau o asa teapa cu un cupon…ar trebui sa existe un blog pe care sa putem comenta ce se intampla la diversele restaurante..

    iar pentru chelnerii care se vor repezi sa comenteze aici…ABTINETI-VA sau cautati-va un alt job, asta daca restaurantul nu e al vostru!!!

Leave a Reply to Tiberiu Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>