Vodafone, abonament de date – sau cum sa pierzi un client

Intr-o buna zi m-a sunat o don’soara de la vanzari de la Vodafone, ca au nu`sh ce oferta de Internet date, la 9 euro, cu nu`sh cate minute incluse de telefonie s.a.m.d. Avand nevoie de asa ceva am zis ca sa fac prin telefon, sa-mi vina prin posta acasa. Am facut pe nr. de telefon al lui taica-meu, ca el ar fi folosit mai des acest serviciu de Internet mobil decat mine.

O.K…miercuri vine coletul. Deschid, inauntru 1001 foi, scot stick-ul, il infig in laptop. Setup…imi instaleaza nu`sh ce programel Vodafone Mobile Connect…unde-mi da eroare “Device not Found”. Mmmmm…oi fi facut eu ceva gresit?! Iau instructiunile – plug`n`play, bagati in computer, setup si gata. Daca nu mere asa, apasati d-voastra pe SETUP. Ca la prosti, foarte bine, asa se face.

Deschid driverul de stick, dublu click pe setup. Nimic. TRIPLU click pe setup. Nimic. Incerc la desktop, crezand ca o fi Windows Vista de vina. De data asta, nu era sistemul de operare de vina.

Sun la relatii cu clientii. Dureaza vreo 20 de minute sa vorbesc cu un om VIU. Buna ziua…am problema aceasta. Ce este de facut? “Da…pare totul in regula…contul este activat… Si spuneti ca nu merge, nu?” Da, spun ca nu merge. “Hmmm…stiti ce? Scoateti cartela din stick si bagati-o intr-un telefon mobil, faceti-va ca va conectati la Internet, o sa va dea eroare dar dupa aceea o sa mearga sigur!” Mmmm…pe bune? K…daca ziceti d-voastra…

Nu prea vedeam eu logica dar in fine. Am facut asta, nimic.

A doua zi ma duc la un centru Vodafone, vorbesc cu un Gigi. Imi schimba cartela, tot nimic. “O fi stick-ul de vina. Trebuie trimis in service. Dureaza pana in 20 de zile.” WHAT?! 20 de zile!?

In fine, ma duc acasa, nu gasesc garantia. Evident, pierduta. Ca na. Mea culpa. Pe factura insa era trecut un nr. de contact al agentului cu care am incheiat contractul. Sun. “Numar nealocat”. Frustrant pentru o companie telecom… Trimit e-mail la adresa respectivului. Mi se intoarce “Adresa nu este existenta”. SUUUUUPER tare.

Long story short. M-am mai dus de 2 ori la magazinul Vodafone, dupa ce am stat la rand infernal de mult. In ultima faza, tipa de acolo mi-a zis ca pot rezilia contractul, fiind in termen de 10 zile lucratoare, fara sa patesc nimic. PER-FECT! Haideti sa facem asta! “A…pai nu se poate asa… trebuie sa discutati cu cine v-a incheiat contractul!”. “Pai am incercat, numarul nu este alocat, adresa nu este valabila”. “L-ati facut prin telefon? Cu cine ati vorbit?” “Pai eu mai stiu! Cu cineva din Cluj, naiba stie cine mai era…Un agent de vanzari”. “Pai, spune tanti de la Vodafone, trebuie sa luati atunci legatura cu acea persoana.” Am crezut ca GLUMESTE!

M-am enervat (desi sunt calm la chestiile astea) si am sunat la relatii cu clientii. De fata cu tipa aia. Am cerut la Date si Internet. Am stat, fara exagerare, la telefon, 25-30 de minute. Tipa care era de fata cu mine mi-a zis, zambind, “stati linistit, este ceva normal. Eu am stat si 40 de minute…” PAI CUM PUII MEI!? E NORMAL!??!

Intr-un final am reziliat contractul. Sper. Urmeaza sa ma sune unii de la VANZARI sa-mi spuna ce trebuie sa fac.

Este ultima oara cand mai inchei vreun contract cu Vodafone. I-am si zis tipei de acolo, ca avem mare noroc ca exista concurenta. Si inca CATA!

4 thoughts on “Vodafone, abonament de date – sau cum sa pierzi un client”

  1. Super util acest post. Si da, trebuia sa refuzi din start internetul mobil de la vodafone. Si pe mine m-au sunat de cateva ori cei de la VODAFONE si i-am refuzat tot de atatea ori :d Apoi l-au sunat si pe taica-miu iar el le-a dat numarul meu. la fel de evident daca m-ar fi sunat tot la fel de elegant i-as fi refuzat pentru ca sunt BULANGII!!!
    Si da, TRAIASCA CONCURENTA! :) si NOI pe langa ea ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>