Acest final de an sta sub semnul crizei economice. Asistam la o usoara crestere, tipica lunilor noiembrie-decembrie, care trebuie exploatata eficient de companii, de advertiseri, pentru a putea sustine scaderea naturala a vanzarilor in primele 2-3 luni ale anului viitor.
Cine strange multi bani sub perna poate spera sa treaca cu bine de criza economica si sa depaseasca perioada grea de la inceputul anului viitor. Cine nu…ori face imprumuturi, ori vinde la preturi derizorii, ori falimenteaza/inchide proiecte.
Cam asa vad eu situatia, si ma refer la majoritatea industriilor, mai ales la cele care conteaza pe publicitate si/sau vanzarea directa.
In presa? In presa nu mai este un secret si lucrurile stau in (prea) mare parte rau. Reduceri de salarii, intarzieri la salarii, cam toti colegii cu care am discutat se plang de conditii nu tocmai placute. Evident, dificil este (si) pentru noi, racanii care tre’ sa alerge pe teren, sa faca `n` lucruri ce tin (sau nu) de activitatea jurnalistica. Darrrrrr…partea buna este ca INCA existam, estem sanatosi si frumosi si avem umor in continuare. Umor negru uneori, care se simte pe la conferintele la care merg (si nu-s putine), dar tot umor se cheama.