(tot) Despre Skyrim

In primele doua zile, in retail (si DOAR in retail, deci exceptand vanzarile online!) s-au comercializat 3,4 milioane unitati, cu PUTIN sub best seller-ul (si mult mai cunoscutul de altfel) Modern Warfare 3.

Oblivion, predecesorul Skyrim, a reusit vanzari de doar ~660.000 de unitati in primele 2 zile.

Am gasit un review misto de tot, scris arta, pe PCWorld.com. Ei compara jocul ca atmosfera cu A Song of Ice And Fire (aka Game of Thrones), datorita politicii, universului fantasy si deciziilor complexe pe care le iau personajele, cu legenda lui Beowulf datorita atmosferei de legenda scandinava si, evident, frigului, iar peisajul il compara, foarte potrivit de altfel, cu cel din Lord of the Rings, Noua Zeelanda.

Desi mie-mi seamana si cu Carpatii, iarna. :-”

In rest, in cautare de stiri de BUSINESS si din lumea TEHNOLOGICA, pe Google News, m-am lovit constant de review-uri ale jocului de la cotidiene…micute…de genul The New York Times sau The Guardian. Asta ca sa vezi ce BUSINESS este si asta cu joculetele…si cat de in serios sunt luate si de ziarele mari din afara.

AR(cul)!

In alta dezordine de idei, in uichend am fost (pentru prima data!!) la DECATHLON, in Militari. Unde m-am intalnit cu ARCURI!
Dap, arcuri de tras cu. Sageti, de preferinta. Dar cred ca daca pui o gaina inghetata, trage si cu ea, cu…efecte…pe care inca astept sa le vad.
Asa, si arcurile costa de la vreo 200 de lei pana pe la 1.000 de lei. Ma pasioneaza! Adica vreau sa-mi cumpar un arc sa…trag cu el…la Breboo, in cartite, de exemplu. Sau la tinta, in copac. In mere. Sunt arcuri de-alea, profesioniste, misto, aratoase, facute cul. Cand o sa fiu milionar o sa-mi iau unul. Yep.

A, si pentru a imbina cele doua subiecte, nu ca asta-i cel mai cul arc EVER? :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>