(sau “Cum sa faci o campanie de marketing surprinzatoare si cu priza la public” – aviz celor ce lucreaza pe domeniu, sa puna mana sa invete…)
Electronic Arts a angajat un grup de circa 20 de oameni care sa stea in apropierea standului publisherului de jocuri din incinta targului E3, Los Angeles, acestia fiind platiti pentru a parea ca protesteaza impotriva viitorului joc al companiei, Dante’s Inferno.
Holly Rockwood, purtator de cuvant al EA, a spus ca scena a fost aranjata de o companie de marketing viral.
Grupul de 20 de oameni pretindea ca protesteaza impotriva jocului de actiune third-person – bazat pe poemul lui Dante Aligheri “Divina Comedie” -, acestia spunand ca “jocul glorifica eterna osandire”.
Falsul grup de protestatari religiosi imparteau trecatori fluturasi si tineau bannere pe care erau inscrise mesaje precum “Iadul nu este un joc video” sau “Vinde-ti PlayStation-ul pentru un PrayStation (pray = rugaciune, engl)”.