De ce NU recomand / NU o sa cumpar de pe Elefant.ro

Am avut ocazia de a primi un voucher de reducere pe site-ul Elefant.ro, magazin online de care, so far, nu am auzit/citit prea multe lucruri negative. Experienta alaturi de ei a fost insa dezastruoasa, atat de urata incat nu pot sa nu scriu despre ea – la fel cum am facut si cu alte site-uri/locatii care INCA atrag trafic din Google/direct. Recomandarea mea ferma – NU cumparati de la ei.

Am comandat jocul Starcraft 2 pe care si-l doreste un prieten si am zis ca daca tot pot sa fac un gest frumos, macar sa i-l cumpar cu o reducere substantiala.

1. Am fost mirat ca nu pot sa achit produsul cu cardul. Ok, e in regula, mi-am zis – platesc ramburs, la primire.

2. Am asteptat. Si am asteptat. Si am ASTEPTAT. Dupa 10 zile, am dat mail – ce se intampla?? Dupa inca 2 zile si inca TREI (3) mail-uri din partea mea mi se raspunde ca PRODUSUL nu poate fi livrat intrucat DISTRIBUITORUL NU IL ARE IN STOC!!! Fara niciun telefon, NIMIC!!!

3. Totodata, mi se spune ca eu nu l-am COMANDAT, ci l-am PREcomandat. Ceea ce nu este “o comanda ferma”. INSA, in mail-ul primit de ei, nu scrie NICAIERI ca exista posibilitatea ca produsul sa NU fie livrat, ci doar ca ar putea suferi mici modificari de pret (pe care eram de acord sa le accept – sau nu).

4. Dupa inca un schimb de mail-uri cu un reprezentant al companiei, am REplasat comanda.

5. Dupa inca circa 10 zile am REVENIT cu un mail in care am inclus, de aceasta data, si pe CEO-ul companiei + PR-ul. Mail-ul, mai jos:

Ma vad nevoit sa revin catre dumneavoastra (mai multi) pentru a intelege mai bine modul de a functiona al companiei Elefant.ro.

A trecut aproape O LUNA de la o comanda facuta de mine pe site.

Am discutat cu d-na Erxxxx xxxxx care, cu amabilitate, a incercat sa ma lamureasca – ” produsul comandat de dvs. nu a putut fi achizitionat de la furnizorii cu care libraria Elefant.ro se afla in regim de colaborare. Din acest motiv, precomanda dvs. este anulata, iar livrarea nu se va putea efectua”.

1. Pentru a afla aceasta informatie, a trebuit sa contactez EU compania, la PESTE 10 zile de la plasarea comenzii – lucru cel putin anormal. De ce nu ati revenit d-voastra? Eu asteptam inca, linistit, venirea comenzii. Nici nu stiam ca este PRECOMANDA, nu mi-a sarit deloc in ochi acest lucru – eu am fost si inca sunt convins ca este o COMANDA ferma, din partea mea.

2. De ce incheiati parteneriate cu companii de distributie daca acestia nu reusesc sa va livreze produsele? Nu au EI de suferit, cat are numele Elefant.ro, un nume bine privit in piata. Si e pacat.

3. CUM nu ati reusit sa achizitionati inca produsul? Printr-un SIMPLU TELEFON de 30 de secunde la firma Monosit mi-au spus ca au produsul pe stoc. Si atunci de ce mi se spune ca nu este disponibil…??

Nu imi ramane decat sa apelez inca o data la amabilitatea d-voastra pentru a ma lamuri si, eventual, a imi livra produsul la adresa de mai jos asa cum este corect/normal/de asteptat de la un retailer online precum Elefant.ro.

Cu respect,
Alex Goaga.

6. Timp de 3 zile nu mi s-a oferit NICIUN raspuns.

7. Vazand rea-vointa, am achizitionat produsul de la un ALT retailer care avea reducere (se pare ca sunt muuuulte in perioada asta :D ) si care, culmea, lua produsul de la ACELASI distribuitor – Monosit in cazul de fata. La mai PUTIN de o ora am fost contactat telefonic, spunandu-mi-se ca produsul va fi livrat “maine sau prima zi lucratoare”. ASA DA!!!

8. Dupa ce am mai dat un mail, de curiozitate, catre Elefant.ro, spunand ca IN CONTINUARE astept produsul/raspunsul, am primit intr-un final confirmare ca il au si ei, finally, in stoc. FARA nicio explicatie/fara niciun raspuns la mail-ul meu anterior. De fapt mail-urile, ca sunt vreo 7-8.

9. Raspunsul meu?

Multumesc frumos,

Din pacate dupa circa 30 de zile de asteptare de la prima comanda nu mai sunt interesat de produs – l-am achizitionat in 48 de ore de la un concurent al Elefant.ro, care l-a preluat de la acelasi distribuitor.

Aveti un review negativ din partea mea, vizibil pe toate retelele de socializare.

NU mai este nevoie sa trimiteti (pre)comanda.

Sarbatori fericite,
Alex.

10. Din pacate un site care promoveaza cultura, un site de altfel aratos si primitor, a esuat LAMENTABIL in a atrage un nou client care se putea dovedi a fi, de altfel, si un client fidel.

Mai rau, neglijand poate puterea social media, a reusit sa ma faca sa imi si pierd 15 minute din viata scriind aceasta opinie.

Daca nu ar fi sarbatorile si toata perioada aceasta care ar trebui sa ne faca sa zambim, sa fim mai buni si altele…similare :), as trimite o cerere catre ANPC pentru a amenda Elefant.ro – si ar PUTEA sa o amendeze, depasind termenul in care compania se angaja sa anunte clientul de parcursul comenzii. Nu o sa o fac. De data aceasta.

So…acum ma simt PUTIN mai bine. O sa ma simt SI mai bine cand o sa pun pe G+ postul si cand o sa vad ca vin oameni din Google pe articol.

Punct.

Disclaimer: Acest post nu are nicio legatura cu profesia/locul meu de munca, fiind opinia mea, separata de jobul pe care il practic.

5 thoughts on “De ce NU recomand / NU o sa cumpar de pe Elefant.ro”

  1. Banuiesc ca exista clienti nemultumiti oriunde. Probabil ca din miile de clienti pe care ii are Elefant, tu ai fost printre cei cu probleme. Imi pare rau sa vad ca exista si cazuri de genul asta.
    Eu colaborez cu Elefant extrem de bine. Am cheltuit in libraria lor sute sau poate mii de lei (noi) si niciodata nu am avut vreo problema. La livrare acasa sunt foarte prompti, doar daca le ridic de la sediu trebuie sa astept mult pana fac comanda. Dar as trece cu vederea si altele daca ar exista, deoarece au reduceri mai mereu si daca am rabdare, pot sa prind cartile pe care mi le doresc si cu 50% reduse.
    Eu le dau un mare vot pozitiv si probabil ca o sa mai cheltui si alti bani pe la ei pe acolo :)

  2. Am plasat comanda 8X5Z0Y1A8B8C cu livrare in libraria Editura Litera de pe Magheru; mi s-a confirmat ca incepand cu joi 31 iulie, orele 12.00, pot ridica pachetul. M-am deplasat degeaba pana acolo, nu fusese trimis niciun colet si dupa o discutie cu un anume Mihai Pietraru si, respectiv, Alina Dina, care cumva au reusit sa intelega ca si-au batut joc de timpul meu (fara sa-si ceara scuze in numele companiei) si mi-au confirmat ca maine imi va fi livrat coletul la domiciliu fara vreun cost suplimentar din partea mea, asa cum era si firesc. Stupoarea a fost si mai mare cand peste cateva ore am fost sunata de Alina Dina cu vestea ca de fapt cartile mele nu sunt in stoc =)). E un mister pentru mine cum reusiti sa va descurcati fara un nenorocit de software care sa actualizeze stocul corect, coreland informatia cu ce apare pe sit, nu de alta, dar in afara de timpul meu, v-ati mai batut joc si de bani, pentru ca evident ca suma mi-a fost retrasa din cont in urma platii online cu cardul. In concluzie, NU RECOMAND elefant.ro. Si astept cu nerabdare ca maine sau luni sa-mi intre banii inapoi in cont. Jenant, draga “mare mall al familiei tale”, unde clientii “se bucura de o foarte buna experienta la cumparare”.

  3. Ceasurile sunt false. NU CUMPARATI DE LA ELEFANT.RO. AM SI DOVEZI CA sunt false, și am depus și plângere la ANPC. Intradevar alte produse gen cărți, pot fi ok, deși managementul lada de dorit grav..și eu am așteptat mult după produse . reprezentanții elefant.ro mint cu nerusinare..nici până în ziua de azi nu m a contactat curierul să returnez produsul , deși au spus ca va veni la usa mea a doua zi(asta după ce i am reclamat)/ca până atunci au spus ca cine știe ce am făcut eu cu ceasurile și le am distrus..când am adus dovezi ca nu le am.făcut nimic au spus ca mi dau banii înapoi, dar n au facut-o

  4. Ma simt dator sa împărtășesc experiența mea cu acest magazin online elefant.ro,am cumpărat un telefon mobil plătind instant cu PayPal pe data de 7 Ianuarie urmând sa primesc pachetul cel tarziu pe data de 3 Februarie suntem in 5 Februarie si nu am primit nimic,le-am trimis mesaje pe Facebook,mailuri,sun pe telefon de zeci de ori dar nu-mi răspund.Am facut o reclamație pe PayPal si una la ANPC sper sa-mi recuperez cat mai curând banii.Am cumpărat de la ei fiindcă sunt singurii care expediază colete in afara tării si care accepta plata cu PayPal de un lucru sunt sigur nu voi mai cumpara niciodată de la ei si nici nu o sa-i recomand dimpotrivă.

  5. In data de 11.05.2017 am comandat la ei mai multe carti, dar nici pana astazi, 08.06.2017 comanda mea nu a fost trimisa, cu toate ca termenul de livrare estimat a fost 26 mai.
    Dupa numeroase e-mailuri scrise, azi am primit un raspuns bomba de la ei: vinovat e curierul ca nu a venit sa ridice pachetul, curier care nu a ridicat coletele internationale din data de 14 mai. Serios, e singurul curier care livreaza international? Daca vezi ca ai probleme si nu poti respecta relatiile contractuale cu clientii ce astepti sa vina sfantul duh sa livreze coletele? Din 10 comenzi intr-un an de zile, cu 4 am avut probleme de livrare. 40% e deja prea mult! Asta a fost ultima comanda la ei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>