…sa nu greseasca unul din sase cuvinte? Hmmm… Sunt ditai afisele, nu da bine brandului Romtelecom…
2 thoughts on “Cat de greu era?”
De fapt, este o campanie mult prea subtila. In panoul asta e ideea de foame->mancat litere. Apoi in cel cu oftalmologul scris cat un elefant ca sa vada tot chioru’, iar cel cu numarul pentru avocatul de divorturi e scris pe 2 coloane ca sa simbolizeze despartirea. Ideile sunt bune, dar realizarea lasa de dorit…
Cat…de…tare! Habar n-aveam…adica nu mi-am dat seama ca…respectivele panel-uri publicitare au o asemenea idee.
Si daca io nu-mi dadui seama…mmm…fara falsa modestie…dar nu`sh ce pondere din populatia Romaniei o sa realizeze…ahem.
De fapt, este o campanie mult prea subtila. In panoul asta e ideea de foame->mancat litere. Apoi in cel cu oftalmologul scris cat un elefant ca sa vada tot chioru’, iar cel cu numarul pentru avocatul de divorturi e scris pe 2 coloane ca sa simbolizeze despartirea. Ideile sunt bune, dar realizarea lasa de dorit…
Cat…de…tare! Habar n-aveam…adica nu mi-am dat seama ca…respectivele panel-uri publicitare au o asemenea idee.
Si daca io nu-mi dadui seama…mmm…fara falsa modestie…dar nu`sh ce pondere din populatia Romaniei o sa realizeze…ahem.