Cosmote a folosit “emo autentici” in cea mai recenta reclama a companiei

Adica…cu alte cuvinte… Cosmote a ales “TRU emo`s”. Ceea ce este laudabil, nemaitrebuind sa cheltuiasca pe frizer, ace de gamalie, fixativ, machiaj sau lame de ras.

Ineditul acestui spot consta in faptul ca am folosit tineri emo autentici. In plus, chiar si cainele, botezat Nemo, a fost astfel coafat incat sa apartina acestui grup” – Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy, compania care s-a ocupat de marketing-ul si parte din productie.

Cica de cand fuse urcat pe YouTube, reclama fuse vizualizata de vreo 40.000 de ori, ceea ce nu-i mare lucru pentru un clip pe cel mai mare portal video din lume, dar ptr. o reclama romaneasca, este o.k.

Sper ca urmatoarea reclama sa fie cu manelisti care dupa ce-si cumpara cartela Cosmote incep sa se intalneasca si sa vorbeasca cu rockeri, sa bea o bere impreuna, sa discute despre Stekel sau Jung si sa faca schimb de iubite. ASTA va fi extrema si va starni controverse. Si controversele sunt bune pentru marketing si afacerile operatorului. Heheh…ce m-as distra…

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=lKowRdSy67c]

11 thoughts on “Cosmote a folosit “emo autentici” in cea mai recenta reclama a companiei”

  1. mi-a placut ideea de cum am vazut-o, dar nu am fost “dat pe spate” de modul in care tinerii emo isi rostesc replicile.
    in plus, scena cu “mi-am luat cartela cosmote” in care tipul isi tine la vedere telefonul mi se pare rupta din seria bannerelor cu “you’re the 999.999th visitor on this site. click here and take your prize”.

  2. ma gandesc cum au facut astia castingul pentru reclama… “cautam emo tru, preferabil semne de ranire intentionata si/sau probleme existentiale.” hm…si pt manelisti ar putea sa faca ceva gen megastar. cine stie mai multe versuri da manea e manelist tru :))

  3. s-au dus la mac la romana dupa ora 19, i-au luat pe cativa si le-au promis ca le dau lame de mestecat ;)
    la final, i-au bagat intr-o camera (pe intuneric, evident) si i-au lasat sa planga. cand au iesit de acolo au fost cei mai fericiti. :))

  4. “vii diseara sa stam pe intuneric?” ahahahahahaahhhhh…. paiiiii in this case i wanna be an emokid too!!…adicatelea: i W4Nn4 b3 an 3M0KiD 7oo!! primesc si eu invitatie acu?:D

  5. ahahahha… cat te-ai chinuit sa scrii alea in limbajul acela maica? Daca mai putin de 3 minute, primesti invitatie si te plateste Cosmote-ul. Am relatii, deci o sa te recomand. Schimba-ti frizura, ai forfecuta-n baie. langa viitoarea lama si machiaj negru. :D

  6. pai Alex normal ca suntem rai (si normal ca iti place). chiar daca au luat emo TRU reclama are credibilitate niet. si probabil ailalti emo tru fac misto de reclama si astia celebri o sa isi taie…ceva de ciuda :))

  7. Nu stiu cat e vb. de credibilitate…ideea in publicitate, in a mea opinie, este sa sochezi, sa tii MINTE o reclama si sa auzi vorbindu-se pe strada “ba, stii reclama aia la COSMOTE, cu emo?”. daca auzi asta…e un succes.

    Inca un exemplu misto, este incercarea Jacobs sa detroneze McDonalds-ul de la Unirea, printr-o mare reclama care zice ceva de genu` “BUNA! Ne intalnim la Unirea, in fata la Jacobs, da?”. Dupa principiul si obiceiul romanului de a se vedea “in fata la McDonald`s Unirea”. :) Super branding ce avura McDonalds.

  8. da, numai ca diferenta e urmatoarea: cosmote isi face un “nume” folosind un curent, cultural sa zic, foarte puternic si actual. dar cei care se intalneau “la mcdonalds” foloseau asta ca sa arate ca sunt si ei cool, intentionat sau nu. misto chestia cu jacobs :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>